maanantai 23. kesäkuuta 2014

Myöhäinen juhannuspostaus & Givemainos :D


♥♥♥

Tää laatu on kyllä ihana♥





Hellou! :3

Mites teijän juhannus meni?
Mä olin suunilleen koko ajan purjehtimassa , joten en saanu tehtyä tätäkään postausta ajoissa :/

Noista muutamasta kuvasta (vioko tota kutsua shootiks?) saatoitte päätellä aikas monta asiaa.
Joo, joku ihmeellinen voima eikun... on saanut mut kattomaan MM-jalkapalloa =O
Mä en todallakaan tiiä jalkapallosta mitään...
Ja kyllä, Desiree on pukeutunu Portugalin, ei Brasilian väreihin (onks niiden lipuissa ees samoja värejä =,D)
Mun kamera myös tarkensi jokaisen kuvan hieman... oudosti?

Nii ja tosiaan, Desireen silmäongelma on ratkennut! =D
Ei siihen tarvittu kun ruuvimeisseli, kuumaa vettä, vasara, kynsilakanpoistoainetta, veitsi ja perunankuorimaveitsi...
Elikkäs neiti sai aivan mustat chipit.
Mä tykkään noista tosi paljon, ne saa Desin näyttämään jotenkin... pieneltä (?) tai sellaiselta...=,D
Tykkään tosta peruukistakin, se on ihanan värinen <3

Kuitenkin, otin siis jostain saarestapari kuvaa Didistä ja myöhemmin pari kuvaa Desireestä, jotka on tässä postauksessa. Lopussa vielä Givemainos.

Bannerista vielä, mun oli pakko saada vaihettua se edellinen, mutta toi on todellakin ihan väliaikainen se on hirveen pieni...
Lupaan vaihtaa ton bannerin kesäloman sisällä :)






Kyllä, peräti kaks kuvaa Desireestä ja ne on vielä samasta asennosta =,)

Sitten vielä muutama kuva, jotka otettiin pari viikkoa sitten Miljan kanssa.
Mulla ei onnistunut suunnilleen mikään kuva, koska kuvaaminen meni ainakin mun osalta lähinnä sekoiluksi.
8)




Tässä on siis Miljan (ei blogia) Ally<3


Tuo on myös Didin profiilikuva ^^

Sitten vielä se Give :)


Elikkäs ensin Viikun upea Give, kannattaa osallistua, upeet palkinnot <3

Mitäs mieltä ootte Desireen uudistuksista? 8)

Kertokaas myös, millaisia postauksia haluisitte, mä en nimittäin keksi mitään hienoa postausta :/

♥: Ronja ja viimeinkin kokonaan valmiit pallopäät :)

9 kommenttia:

  1. Oih, upee shootti Didistä, neidon chipit ovat ihanat *w* Desireen mekko on myös söpö, tyttönen on paljon enemmän itsensä näköinen uudella peruukilla, aivan ihana ^w^ Täytyypä osallistua tuohonkin giveen c:

    VastaaPoista
  2. Upeita kuvia, molemmat nukkesi ovat niin ihania<33

    VastaaPoista
  3. Aaaaaaaaaaaawwww, Desiree on ihana, vaihdatko Desireen Rikaan? ^w^ No ei...
    Ja Didikin on upea, aawwww ♥

    VastaaPoista
  4. Aws, olen täysmustien chippien suuri fani ♥♥♥ Aivan ihana! Kivoja kuvia ja nättejä neitosia :3

    VastaaPoista
  5. Upeita kuvia! <3 c:

    cheerful-doll.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. ihania kuvia :) Desireen uudet chipit ovat mahtavat.

    prettylittlesweethearts.blogspot.fi

    VastaaPoista
  7. Desiree on ihanuus uusissa chipeissään <3 :)

    VastaaPoista
  8. Ihania kuvia <3
    voitko käydä kattoo mun blogin? :)

    http://pullipdreamdolls.blogspot.fi/

    VastaaPoista