tiistai 8. heinäkuuta 2014

Desimittaria ja tiedotusta 8)





 Mooi! 
Taas reilu viikko postausväliä, mutta tän nopeempaan postaustahtiin en taida pystyä =,D
Kuitenkin, nyt taas vihdoinki on tullut lämpimämmät ilmat, joten en oo jaksanut ees avata Bloggeria.
Anteeksi siis kaikille, joiden postaukset on jäänyt multa huomaamatta ^^

Sitten toiseen asiaan.
Elikkäs mä lähen keskiviikon ja torstain välisenä yönä Kreetalle (Kreikkaan <33) , joten uutta postausta ei tule ainakaan viikkoon.
Otan Dianan mukaan, joten reissun jälkeen luultavasti postaan joitain kuvia sieltä :3

Pyrin kuitenki laittamaan joitain kuvia nukkeinstaani (fantasy_dolls01) reissun aikana.

Ainiin ja sitten, muistaako joku vielä sen mun draamiksen (josta tuli peräti kaksi osaa)?
Mä oon nimittäin jo kolme kertaa yrittänyt kuvata sitä, mut kuvat ei oo vaan onnistunut yhtään..
Jos te nyt haluutte sitä edes enää lukee (kattoo? en mä tiiä =,D) niin lupaan jatkaa sitä kesäloman aikana :)

Tässä kuitenkin pieni kuvaspämmi Desistä 8)






♥: Ronja, Desiree ja kohta Kreetalla käynyt Diana =P

7 kommenttia:

  1. Super suloisia kuvia!^^ Desiree on niin ihana!

    VastaaPoista
  2. Ääääww, miksi Desireen pitää olla niin ihana? ;-;
    Ofc, haluun lukea sun draamista! ;D
    Kuvat olivat myös super suloisia!
    Ja hyvää lomaa Kreetalle! :3

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia Desimittarista <333
    Ja joooo mua ainaki kiinnostaa nähä draamista owo

    VastaaPoista
  4. Oii ihania kuvia! :33 <3
    Ja jjuu kuvatarina olis kiva lukea nun

    cheerful-doll.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. Ihana Desiiii ♥ :3
    Jatka toki tarinaa, pidät vaikka ns. "miettimistaukoa" siitä ja jatkat sen jälkeen. Mulla ainakin toimi :D

    Pidä hauskaa Kreikassa mää tuun perässä ;3

    sweetpullipdreams.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  7. Desiree on sitten ihana(^∇^)

    Pianopullip.blogspot.fi

    VastaaPoista