sunnuntai 31. elokuuta 2014

Mielenkiintoinen jälleennäkeminen...




Moiii!

Haha, toivottavasti teille kelpaa tää postaustahti, sunnuntai on mulle näköjään paras postauspäivä.
Eli tästä lähtien yritän saada postattua joka sunnuntai :3

Nyt mulla ei oo mitään ihmeempää ilmoitettavaa, tosin tässä postauksessa suurin osa kuvista on ns. sekokuvia, jotka otettiin Ellan ja Ellan neidin Charloten kanssa tänään.
Eli jos et tykkää "epävirallisemmista" kuvista, niin katso vain postauksen alku.

Nää kuvat ei oo mitenkään ihmeellisiä, mut hei mä sentään muokkasin ne! (Edistystä :p)

Ainiin, oli mulla sittenkin yks asia. En pääse ensi viikonloppuna postaamaan, koska lähen Raaheen, enkä luultavasti ota neitejä mukaan :3

Mutta torstaina saattaa jopa tulla postausta ja kuvatarinaa lähen kuvaamaan heti kun ampiaiset menee horrokseen (okei, en mä tiiä miten ne talvehtii, tai kuoleeko ne mutta...)
Ampiaiset tulee nimittäin aina kaikkiin mun kuvauspaikkoihin >_<







Lottiee<3<3<3





Tästä alkaa sitten ne "seommat" kuvat, eli jos ei kiinnosta, kannattaa sulkea välilethi nyt :3


En kommentoi...


...


 Desiree: Kiidä kuin tuuli Lottie!! 


 ...




...


 ...



Pitihän kuorma-autollakin leikkiä 8)


...


Rallikisat :3


Didi tyytyi hieman pienempään autoon...


Palomies Lottie...?


Ja tietenkin voittaja...

(Ei, emme yrittäneet panostaa kuvien laatuun xd)

Käykääs kurkkaamassa Ellankin blogi :3

Millaisia postauksia haluutte nähdä muuten täällä?

♥: Ronja & nuket

8 kommenttia:

  1. ihania, hauskoja kuvia :3 Nätit tytöt

    VastaaPoista
  2. Neidit ovat ihania <3 Ja söpöt kuvat, kenen idea oli pitää rallikisat x3 Mut joka tapauksessa mukavaa et postasit taas c:

    #outokommentti

    VastaaPoista
  3. Upeita kuvia ja mahtavat rallikisat! ;)
    Draamista odotan jo innolla...

    VastaaPoista
  4. Mahtavia kuvia xD
    Neidit ovat tosi suloisia ja onnea Desukalle kun voitti rallikisat <3

    VastaaPoista
  5. ihania tyttösiä kaikki!:)
    Jaaa tosi hauskoja kuvia:3

    VastaaPoista
  6. Haha... Nauroin vedet silmissä noille kuville jälkeenpäin XD ja Charloten uusi ammatti taitaa sitten olla palomies.. XD

    Ps. En saanut kommentoitua sillä mun nukkeprofiililla, joten kommentoin tällä :P

    VastaaPoista
  7. Ihihih :3 Söpsöjä kuvia (ouuuh noiden ihan ekojen kuvien muokkaukset ♥)
    Hihi noi seommat kuvat xD Ööh niin tota mitäs mun piti sanoo x) Ja rallikisat, ohmy :DD Repesin melkee äänee tolle "Didi tyytyi hieman pienempään autoon" xD xD (öö tota en tietty ajattele kaksimielisesti tai mitään)

    VastaaPoista
  8. Suloisia kuvia ja loput kuvat olivat hauskoja :) Ihanat nuketkin <3

    Jos haluat käydä katsomassa minun ja Namun yhteistä kt-blogia ( jossa ei ole vielä yhtään postausta) niin osoite on

    twopullipstory.blogspot.fi

    VastaaPoista