sunnuntai 2. marraskuuta 2014

AINA MYÖHÄSSÄ :,D

Mooi! 

Ensinnäkin, hyvää myöhäistä halloweenia! :)
Mun tosiaan piti postata jo eilen, mutta en tietenkään ehtinyt kuvaamaan ennen pimeää...

Sitten toiseksi.. oon tosi pahoillani, että pidin melkeen kahen kuukauden tauon. Miks joudun pahottelemaan taukoa joka postauksessa?? Hups..
Ei mun pitäny mitään taukoa pitää, mutta mulla ei oo ollut ollenkaan kuvausintoa...

Nyt kuitenkin mulla on muutama shootti idea ja kuvatarinaakin alan jossain vaiheessa taas väsätä.

Kävin kuitenkin kuvaamassa Didistä Halloween aiheisen shootin. Valitettavasti suurin osa kuvista tärähti tai muuten vaan epäonnistui, joten shootti jäi hieman lyhyemmän puoleiseksi.

AINIIN JA MULLA ON LIPUT 1D:N SUOMEN KEIKALLE!!<3<3 Eheh, oon ihan sika innoissani siitä, enään 237 päivää!<3 Eikun..

No kuitenkin tässä olisi se shootti :3

Shoot: Little Red Riding Hood







♥: Ronja & nukettimet

p.s. Vaihdan blogin ulkoasua ihan kohta, toivottavasti pidätte :)


6 kommenttia:

  1. Ihania kuvia Didistä! Jatkathan sitä draamista pian... Eikö niin ;)

    VastaaPoista
  2. Mä vieläkin rakastan tota viittaa. Se on ihana:3 ja ihania kuvia muutenkin ^_^

    VastaaPoista
  3. Ihana shootti! <3 >u<

    cheerful-doll.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Kaunis shootti, mäkin tykästyin tuohon viittaan tosi paljon, myös mekko on hieno. c: vika kuva oli ehkä oma suosikkini, sen tunnelma on jotenkin rauhallinen.

    > dandelion-doll.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. Wääää Didi on niin suloinen <33
    Mäkin haluun 1D:n keikalle >n<'!!

    VastaaPoista
  6. Ihana shootti. Pikku punahilkka on tosi söpö. Kuvissa on ihana tunnelma ja värimaailma. Kuvat oli tosi hienoja.

    VastaaPoista