sunnuntai 22. marraskuuta 2015

ILMOITUSASIAA

Moikka! 


Mietin muuten tän postauksen otsikkoa varmaan puoli tuntia ja kyllä, en keksinyt mitään muuta :D

Olette ehkä huomanneet, et musta ei oo kuulunut mitään melkeen vuoteen, köh olen pahoillani että en ilmottanut mitään. Joka tapauksessa ajattlein nyt tulla ilmoittamaan, että luultavasti en oo alottamassa postaamaan tähän blogiin uudelleen (okei te kaikki varmaan tajusitte sen jo mutta :D). En oo poistamassa tätä blogia ja voi olla että joskus innostun vielä kuvaamaan nukkeja enemmän, mutta tällä hetkellä mun nukkeiluinto on aika lailla loppunut. 
Luultavasti tuun aina välillä postaamaan kuvia mun nukkeinstaan, joka on @my_fantasy_dolls eli jos jotakin vielä kiinnostaa nähdä mun kuvia, niin instasta kannattaa odottaa niitä enemmän kuin täältä...

EN oo ainakaan näillä näkymin myymässä nukkejani, mut mietin että haluaisikohan joku ostaa nuken vaatteita multa, voisin harkita osan myymistä...

Ja sitten vielä jos jotakin kiinnostaa, niin ainakin yritän alottaa taas postaamaan (huonolla englannilla köh) mun lifestyle blogiin, joka on siis ronjalina.blogspot.com. Tavoitteena olisi postata tuonne kaikenlaista vaatteista, DIY:stä, fangirlauksesta, ruuista ja kaikesta muusta tuon tyyppisestä, sekä tottakai vaan joitakin kuvia. Blogi on tosin englanniksi, jotta oppsin mahdollisesti samalla paremmin englantia.
Mutta tosiaan jos kiinnostaa, niin käykää ihmeessä katsomassa ja liittymässä lukijoiksi :)

Laitan tähän loppuun jotain ikivanhoja kuvia, jotka oon tainnut tännekin postata, ettei ihan kuvattomaksi postaukseksi jäisi... (huomaa muuten etten osaa enää kuvata nukkeja edes yhtä hyvin kuin josks vuosi sitten :D)









x Ronja

Toivottavasti me nähdään vielä Instagramissa, kiitos kun luitte mun blogia :)

1 kommentti:

  1. Joo voin ostaa vaatteita heh ja menen lukemaan tuota toista blogia (ei tunnu yksinäiseltä kommentoida.. :D)

    VastaaPoista